Pålogging min side | Pålogging for bedriftskonto | Opprett ny bedriftskonto

Hendelse: Daglig leder analysen - «Digital Basic » inkl. evaluering m/ styrekonsulent (Digital + 1.time)


Virtuelt eller personlig1 TimeDeltidHendelseNorsk



Daglig leder analysen - «Digital Basic » inkl. evaluering m/ styrekonsulent (Digital + 1.time)

 

NB! I perioden fra 01.06 - 15.08.2024 kan du bestille vår digitale “Daglig leder analyse” til rabattert medlemspris, med praktisk gjennomføring på en nærmere avtalt dato innen den 30.09.2024.

 

Betalende medlemmer i Styreforeningen kan bruke kampanjekode: ANALYSE (i store bokstaver) som legges inn i feltet for "Ev.kampanjekode" i bestillingsskjema på våre nettsider. Du kan bestille en konkret analyse som er lagt på en fastsatt dato fra vår side i kursplanen, men anmerk gjerne i tekstfeltet om du ønsker å avtale en annen aktuell dato for selve gjennomføringen.
Ved bruk av kampanjekoden. ANALYSE i bestillingsskjema rabatteres din bestilling med kr. 2.750,- som tilsvarer hele medlemskapsprisen for en person - for ett helt år i Styreforeningen - når og dersom du er betalende medlem.

 

Hva omfatter bestillingen av digital daglig leder analyse levert og gjennomgått med en styrekonsulent fra vår side?

  • en konkret leveranse, med gjennomføring av hel-digital og nettbasert daglig leder analyse.

 

  • Daglig leder mottar link til “Daglig leder analysen”. Via linken besvares ca 40 påstander om styrerelaterte forhold i din virksomhet i vårt digitale analyseverktøy

 

  • Analysedelen er bygget opp med påstander om daglig leders funksjonsområder, arbeidsrelaterte forhold, samspill og arbeidsform med styret mm og påstandene evalueres ut fra opplevelsene av korrekthet - angitt på en 5 trinns skala.

 

  • Det avtales dato der styret og daglig leder (eller styrets leder og daglig leder om selskapet ønsker det) har en felles gjennomgang av analysens resultater sammen med en av våre styrekonsulenter med ca 1 times varighet. Diagrammer og rapporten med analysen sendes oppdragsgiver i forkant av møtet.

 

PROSESSEN FRA: A - Å FUNGERER SOM FØLGER:

1. Bestill prosess direkte via bestillingsskjema


2. Dersom du ønsker å avtale en alternativ dato angir du det på bestillingen så følger vi opp og avklarer passende dag og tid.


3. Daglig leder / Du mottar veiledning for igangsettelse av den digitale analysedelen for daglig leder


4. Daglig leder / Du inviteres via epost og link til å gjennomføre analysen - når det passer for deg - innen en angitt tidsfrist. (VIKTIG AT FRIST OVERHOLDES).


5. Vi ( Daglig leder og styret, eller daglig leder og styreleder) samles med en styrekonsulent på teams på avtalt prosessdato (ev.kan vi møtes fysisk hos oss på Aker Brygge). Der gjennomgår styrekonsulent / prosessveileder fra Styreforeningen resultatene av analysen: deler skjerm og ser på grafiske og visuelle bilder av analysens resultater med tilhørende dialog omkring det analysedelen forteller oss.


6. En dialogbasert samlet evaluering fortsetter med basis i analysens resultater. Evalueringen skal provosere til meningsutveksling og åpen dialog om + / -, status på kvaliteten av daglig leders arbeid, resultater og samspill og relasjon opp mot styret, samt skape bevisthet omkring forbedringsområder og utviklingsmuligheter.


7. Evalueringen summeres opp med en tiltaksplan fremover for daglig leder og det aktuelle styret.

 

SEND INN DIN BESTILLING - SÅ TAR VI KONTAKT FOR VIDERE PRAKTISK AVKLARING, EVENTUELL TILPASNING AV DATO SOM PASSER FOR DERES DEL.

 





Sjekk om du er registrert fra før

Før vi går videre ønsker vi å ta en rask sjekk for å se om du allerede er registrert i systemet. Hvis du ikke finnes fra før vil alt du taster inn føres videre til skjemaet.
{{ ctrl.registration_message }}
Det kan se ut til at du allerede har en konto. Har du glemt passordet trykk her for å sette et nytt passord.

Påmelding
Daglig leder analysen - «Digital Basic » inkl. evaluering m/ styrekonsulent (Digital + 1.time)
Start her
Skjemaet bruker SSL-kryptering
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

Kampanje!
Felt som er merket med * må fylles ut
Kundetype*
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Deltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Evt. kampanjekode (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
{{ctrl.campaign_message_text}}
Deltaker {{$index+1}}
{{item.tooltip}}
{{item.tooltip}}
{{item.is_required ? item.title + '*' : item.title}}
{{item.is_required ? item.title + '*' : item.title}} {{item.tooltip}}
*{{ error }}
Format: {{ctrl.form.field[section.title][outerIndex][item.id]['format']['format'] }}
{{key}} = {{value}} .
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.tooltip}}
{{item.is_required ? item.title + '*' : item.title}} {{item.tooltip}}
*{{ctrl.line_item_errors[section.title+'-'+outerIndex+'-'+item.id]}}
{{item.tooltip}}
{{item.title}}
{{item.title}}
{{item.title}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
Velg kompetanse du allerede har fra listen nedenfor
{{ctrl.total_discount | fprice}} kr {{ctrl.currency}}
{{ctrl.total_voucher_discounts | fprice}} kr {{ctrl.currency}}
{{ reserved.title }}
{{ctrl.total_amount_after_discounts_and_vouchers | fprice}} kr {{ctrl.currency}}
MVA {{ctrl.total_vat | fprice}} kr {{ctrl.currency}}
Betalingsinformasjon
{{ invoice_field.title }}*
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{ ctrl.errors_msg }}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig






Powered by