Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ingen fremtidige kursdato(er) oppført. Bruk skjemaet for å kontakte kursholderen for mer informasjon.
Kurset inneholder 12 timer med undervisning, er delt inn i moduler og er en blanding av video og interaktive øvelse. Du vil få en omfattende introduksjon til kjernekonseptene til ITIL® 4.
Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider
The ITIL® 4 Foundation Online course on this page is offered by ILX Group an ATO of AXELOS Limited. ITIL® 4 is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
- 12 måneders tilgang til kurset fra kjøpsdato
- Support service
- En testmodul med spørsmål rettet mot sertifiseringseksamen
- Eksamens voucher er inklusive i kurset
- Det er ingen hjelpemidler tillatt under eksamen
- Varighet er 60 minutter, men et tillegg på 15 minutter for de som ikke har engelsk som morsmål
- Eksamensformen er multiple choice - 40 spørsmål skal besvares, og du består ved 65% korrekte svar (dvs 26 av 40 spørsmål)
Disse modulene inngår i kurset
- Introduction and overview
- Key concepts of service management
- Four dimensions of service management
- Service value system
- Introduction to practices
- Purpose of 11 practices and some definitions
- Introduction to seven key practices in detail
- Continual improvement
- Change control
- Incident management
- Service request management
- Service desk
- Service level management
- Exam simulator
- Forstå nøkkelkonseptene for ITIL-Service Management
- Forstå hvordan ITIL-veiledende prinsipper kan hjelpe organisasjoner til å ta i bruk og tilpasse ITIL-Service Management
- Forstå de fire dimensjonene i ITIL-Service Management
- Forstå nøkkelbegrepene for kontinuerlig forbedring
12 måneder
Målgruppen for kurset er ledere og medarbeidere som er engasjert i tjenesteleveranser. Dette omfatter både strategi, planlegging, implementering og løpende tjenesteleveranser. Kurset passer for både organisasjoner som leverer f. eks IT-, Eiendoms-, Personal- og Økonomitjenester til både interne og eksterne kundegrupper
Se flere kurs fra Bouvet Norge AS (104)
Påmeldingsskjema Kontakt oss