Oversikt over alle kurs innen Kurs i skriftlig kommunikasjon
Hvis du ønsker å komme i gang med et kurs i skrifltig kommunikasjon, er dette et godt utgangspunkt!
I denne sammenhengen tenker vi på skriftlig kommunikasjon først og fremst som et ledd i reklame, markedsføring og internkommunikasjon i bedrifter. På engelsk heter dette «copywriting». Teksten er ment å overtale noen til å kjøpe et produkt, eller til å påvirke deres tro.
Tekstforfattere brukes til å skape direktereklame, taglines, jingletekster, web side-innhold (selv om forfatteren kan foretrekke å kalles en innholdsskribent hvis det endelige formålet ikke er av salgsfremmende art), elektroniske annonser , e-post og annet Internett-innhold, komersielle tekster til TV eller radio, pressemeldinger, rapporter, kataloger, plakater, brosjyrer, postkort, salgsbrev og mer.
Copywriting / skriftlig kommunikasjon kan også dukke opp i innhold i sosiale medier, inkludert blogginnlegg, tweets, og innlegg på sosiale nettverkssider som Facebook.
Klikk deg gjennom listen med kurs i skriftlig kommunikasjon og meld deg på kurset som virker mest relevant for deg!