Kurs: PRINCE2® Practitioner
Sopra Steria AS
2 dager Kurs Norsk Klasserom
   Påmeldingsskjema Kontakt oss


Sopra Steria Akademiet er en del av Sopra Steria, og tilbyr kurs og opplæring innen:

  • IT Service Management
  • Prosjekt- og programstyring
  • It-styring og kontroll

Våre instruktører jobber til daglig som rådgivere innen disse områdene i Sopra Steria

PRINCE2® er en av verdens mest brukte metoder for prosjektstyring, og PRINCE2® Practitioner er et kurs som hjelper deg å ta metoden i bruk i en praktisk setting.

PRINCE2 utøversertifisering er egnet for alle som administrerer prosjekter. Dette kan være som en del av en formell prosjektledelsesfunksjon eller en rolle som involverer prosjektledelse som en del av det daglige arbeidet. Practitioner-sertifiseringen tar sikte på å bekrefte at du har tilstrekkelig kunnskap og forståelse for å anvende og skreddersy metoden i en rekke forskjellige prosjektmiljøer og scenarier. 

Kurset avsluttes med en sertifiseringstest som gjennomføres etter at kurset er fullført. Sertifiseringen gjøres via en online-basert tjeneste via vår partner PeopleCert. Man velger selv tidspunkt for sertifiseringen.

Du kan lese mer om PRINCE2 Practitioner her

Kurset inkluderer: Kursdokumentasjon, sertifiseringstest og lunsj ved fysisk oppmøte

Praktisk informasjon

  • Kurset varer i 2 dager. Dag 1: 09:00-16:00. Dag 2: 09:00-13:00.
  • Vi stiller med erfarne norske instruktører. Åpne kurs kjøres med engelsk materiale og eksamen.
  • Eksamen varer i 2 timer og 30 minutter, pluss 30 minutter ved fremmedspråklig eksamen.
  • Det bør beregnes 6 timer til selvstudium.

ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Stedsbeskrivelse

Sopra Steria AS

Biskop gunnerusgate 14A

Oslo

 

Forkunnskaper

Nødvendige forkunnskaper:

  • PRINCE2® Foundation-sertifisering

Varighet

2 dager

Målgruppe

Prosjektledere og aspirerende prosjektledere, styringsgruppemedlemmer, team-/linjeledere, prosjektstøtte eller ansatte som jobber i prosjekter

Les mer om Sopra Steria AS

Se flere kurs fra Sopra Steria AS (53)

48 Kurs i PRINCE2

  Kontakt oss

Våre kurs (54)

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato,

Nettkurs 12 måneder 8 000 kr
21 May
DevOps Fundamentals vil gi deg en solid forståelse og kunnskap for begrepene, verktøyene og prinsippene i DevOps.
Virtuelt klasserom 3 dager 17 500 kr
3-dagers instruktør-ledet kurs som fører frem til ITIL Foundation sertifisering.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn to maximise the number of successful service and product changes by ensuring that risks have been accurately assessed, authorising changes, and managing change sche...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn about the processes and activities of the Incident Management practice, and their roles within the service value chain.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn how to plan and manage the full lifecycle of all IT assets to help your organisation maximise value, control costs, and manage risks related to the purchase, use, a...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
03 Oct
Learn how to systematically observe services and service components, recording, reporting, and responding to selected changes of state identified as events.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Receive practical guidance on the processes and activities of Problem Management, including their roles in the service value chain.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn best practices for making new and changed services available for use, in line with your organisation's policies and any agreements between the organisation and its ...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn to provide accurate and reliable information about the configuration of services and configuration support items when and where it is needed.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to ensure that the organisation’s suppliers and their performances are managed appropriately to support the seamless provision of quality pr...
Gå til neste