Kurs: PRINCE2® 7 Foundation e-læring
Sopra Steria AS
12 måneder Kurs Engelsk Nettkurs
   Påmeldingsskjema Kontakt oss


Kurset introduserer PRINCE2®, verdens ledende prosjektledelsesmetode på et grunnleggende nivå. PRINCE2 7 er en oppdatering for å møte fremtidens behov, og for å gjenspeile de moderne realitetene ved å administrere velykkede prosjekter.

Les mer om PRINCE2® her 

Praktisk informasjon

  • Kurset er tilgjengelig i 12 måneder
  • Kurset er på engelsk.
  • Sertifiserings voucher bestilles sammen med kurset. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med sertifiserings voucher.
  • Sertifiseringstesten består av 60 spørsmål (multiple choice, du må ha minimun 60%rett for å bestå. Du har 60 minutter + 15 minutter ekstra hvis du ikke har engelsk som morsmål.

 ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Stedsbeskrivelse

Du vil motta e-post med detaljert informasjon fra Peoplcert.

Forkunnskaper

Ingen

Varighet

Tilgang til e-læringen varer i 12 måneder. 

E-læringskurset har 9 timers innhold

Målgruppe

Prosjektledere og aspirerende prosjektledere, styringsgruppemedlemmer, team-/linjeledere, prosjektstøtte eller ansatte som jobber i prosjekter

Les mer om Sopra Steria AS

Se flere kurs fra Sopra Steria AS (53)

54 Kurs i PRINCE2

  Kontakt oss

Våre kurs (54)

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato,

Nettkurs 12 måneder 8 000 kr
21 May
DevOps Fundamentals vil gi deg en solid forståelse og kunnskap for begrepene, verktøyene og prinsippene i DevOps.
Virtuelt klasserom 3 dager 17 500 kr
3-dagers instruktør-ledet kurs som fører frem til ITIL Foundation sertifisering.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn to maximise the number of successful service and product changes by ensuring that risks have been accurately assessed, authorising changes, and managing change sche...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn to deliver an agreed quality of service by handling all predefined, user-initiated service requests in an effective and user-friendly manner.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn how to move new or changed hardware, software, documentation, processes, or any other component to live environments, and how to deploy components to other environm...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn about the processes and activities of the Incident Management practice, and their roles within the service value chain.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn how to plan and manage the full lifecycle of all IT assets to help your organisation maximise value, control costs, and manage risks related to the purchase, use, a...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
03 Oct
Learn how to systematically observe services and service components, recording, reporting, and responding to selected changes of state identified as events.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Receive practical guidance on the processes and activities of Problem Management, including their roles in the service value chain.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn best practices for making new and changed services available for use, in line with your organisation's policies and any agreements between the organisation and its ...
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
Learn to provide accurate and reliable information about the configuration of services and configuration support items when and where it is needed.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
12 Sep
Learn how to improve user and customer experience, as well as the overall success of your service relationships.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to provide best practice guidance on how to set clear, business-based targets for service utility, warranty and experience.
Nettstudie 12 måneder 5 000 kr
16 Sep
The purpose of this module is to ensure that the organisation’s suppliers and their performances are managed appropriately to support the seamless provision of quality pr...
Gå til neste